close
原本是和他的情歌
後來變成了你和我的情歌
沒想到你也會喜歡這首歌
我還是比較喜歡你唱給我聽




GROW OLD WITH YOU 和你一起變老




I'll make you smile
我會逗你笑
Whenever you're sad
只要你傷心 不管是什麼時候
Carry you around
背你去繞繞
When your arthritis is bad
當你的關節炎惡化了
All I wanna do is
我唯一想要的就是
Grow old with you
和你一起變老



I'll get you medicine
我會拿藥給你吃
When your tummy aches
當你胃痛時
Build you a fire
幫你起火
if the furnace breaks
如果暖器爐壞了
so It could be so nice
所以 這將會多麼美好
Growing old with you
和你一起變老


I'll miss you
我會想念你
Kiss you
親你
Give you my coat when you are cold
當你冷的時候 把我的外套給你
Need you
需要你
Feed you
餵你
Even let you hold the remote control
甚至給你我的遙控器(別想)


Let me do the dishes
讓我洗碗(不要)
In our kitchen sink
在我們廚房的水槽
Put you to bed
抱你上床
When you've had too much to drink
當你喝的太醉的時候
I could be the man who grows old with you
我會是那個和你一起變老的人


I wanna grow old with you
我想要和你一起變老
arrow
arrow
    全站熱搜

    avanty 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()